wtorek, 29 lipca 2014

Kallos - Crema al latte - mleczna maska do włosów

Kallos - Crema al latte




Stosowanie: nałożyć na umyte włosy i spłukać po 10 minutach

Przeznaczenie (dla kogo): dla osób które potrzebują nawilżenia włosów,

Właściwości: nawilżające i nabłyszczające

Konsystencja: biała gęsta maź, którą łatwo rozprowadzić na włosach

Zapach: mleczny, bardzo przyjemny

Opakowanie: biało-błękitne plastikowe, duże okrągłe, odkręcane

Wydajność: bardzo duża. Przy używaniu 2-3 razy w tygodniu litrowe opakowanie starcza mi na 6 miesięcy

Pojemność: 1 l, (są dostępne również 1,5 l oraz 2,75l)

Cena: 10,99zł 

Dostępność: hebe, ekspert-kosmetyki (klik), hurtownie fryzjerskie 

Moja opinia: Maseczka jest bardzo dobra. Do jej zakupu przekonała mnie moja fryzjerka, która też jej używała. Zadziwiło mnie, że tak dobry produkt i taka jego ilość jest w tak niskiej cenie. Na moich włosach maseczka sprawdziła się bardzo dobrze, włosy są nawilżone, a na dodatek pięknie pachną. Po jakimś czasie moja mama również się do niej przekonała i również jej pomaga. Dla mnie ważne w niej było nawilżenia włosów, a dla mojej mamy, że włosy są miękkie i łatwo je rozczesać. Polecam ją wszystkim aby chociaż spróbować. Ja jestem z niej bardzo zadowolona i zużywam kolejne opakowanie. 

Plusy:
+ cena,
+ różnorakie zastosowanie,
+ działanie( nawilżenie włosów),
+ zapach,
+ wydajność.

Minusy:
- brak :)


Ocena: 6/6

Czy kupię ponownie: oczywiście że tak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz