niedziela, 5 października 2014

Placenta Ampułki zapobiegające wypadaniu włosów- recenzja


Informacje o produkcie: Placenta Mil Mil Activ to wyciąg z ekstraktu placenty. Zalecane jest jej stosowanie w czasie wypadania włosów i po zabiegach chemicznych. Regeneruje strukturę włosów, nadając im objętość i połysk.

Stosowanie: Włosy należy umyć łagodnym szamponem i dobrze spłukać. Poprzez nałożoną na ampułkę pipetę skropić skórę głowy preparatem. Następnie wykonać intensywny 10-cio minutowy masaż skóry głowy. Wmasowywać preparat kolistymi ruchami mocno przyciśniętych palców (jednakże nie przesuwając ich po skórze głowy). Naskórek powinien ulec zaczerwienieniu i wydzielać odczuwalne ciepło. Po zabiegu można nanieść na włosy inne preparaty i zakończyć zabiegi fryzjerskie. Przy braku zaczerwienienia skóry głowy w pierwszym tygodniu kuracji należy aplikować 3 ampułki tygodniowo, a następnie 2. Przy przewlekłych problemach z włosami po zakończeniu kuracji (12 ampułek) należy zastosować profilaktycznie 1 ampułkę tygodniowo.

Przeznaczenie (dla kogo): dla osób które mają problem z wypadającymi włosami.

Właściwości: hamują wypadnie włosów

Konsystencja: przezroczysta ciecz

Zapach: leciutki, delikatny, praktycznie niewyczuwalny

Opakowanie: szklane ampułki, jasnobrązowe

Wydajność: duża, ( 1 ampułka starcza na dokładne pokrycie całej skóry głowy i jeszcze zostaje)

Pojemność: 12 ampułek po 6 ml

Cena: 24,99zł 

Dostępność: ekspert-kosmetyki (klik),

Moja opinia: Wypróbowałam już masę produktów hamujących wypadanie, zapobiegających mu, dlatego, dość sceptycznie podchodziłam do tych ampułek. Skrupulatnie wmasowywałam je co 2-3 dni w skórę głowy. Po 2 tygodniach stosowania, zauważyłam sporo baby hair, a włosy urosły kilka centymetrów. Zauważyłam, że moje włosy nie fruwają już wszędzie, na podłodze nie ma ich już prawie wcale. A przedtem, wszędzie można je było znaleźć. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych ampułek. Różnice zauważyli wszyscy domownicy, nawet moja babcia poprosiła mnie o jedno opakowanie ampułek. A wiadomo jak starsze osoby reagują na nowości i zmiany.
Zapach ampułek jest lekki, przyjemny. Ampułki są szklane, ja osobiście nie lubię tego typu opakowań. Całe opakowanie ampułek starcza na miesiąc kuracji. Nie przetłuszczają włosów. Aplikacja jest łatwa. Ja nakładałam zawartość na skórę głowy i wmasowywałam kolistymi ruchami. Można to zrobić nawet przed telewizorem, bądź poprosić ukochaną osobę o masaż :) Polecam produkt wszystkim którzy codziennie widzą mnóstwo włosów na szczotce czy podłodze. Polecam również kobietą po porodzie, gdy włosy zaczynają wypadać garściami.

Plusy:
+ działanie(zahamowanie wypadania włosów),
+ wydajność.( miesięczna kuracja)
+ cena

Minusy:
- dla mnie tylko szklane opakowanie

Ocena: 6/6

Czy kupię ponownie: oczywiście

Z tej samej serii: Szampon z placentą Mil Mil

3 komentarze:

  1. To coś dla mnie. Ostatnio włosy lecą mi jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie są drogie jak na tyle ampułek ;) Chyba będę musiała sobie coś takiego kupić, bo mi ostatnio na potęgę wypadają włosy :(ł

    OdpowiedzUsuń