sobota, 3 października 2015

"Dlaczego mężczyźni kochają zołzy" - Sherry Argov - recenzja

Autor: Sherry Argov

Tytuł: Dlaczego mężczyźni kochają zołzy

Rok wydania: 2011

Wydawnictwo:Burda Książki

Objętość: 224 strony 

Cena: ok 22,50 zł

Gatunek literacki:  poradnik kobiecy

Dostępność:  empik, matras, selkar, księgarnie stacjonarne

Przeznaczenie (dla kogo): dla osób , które chcą poprawić bądź naprawić swój związek, kobiet które szukają mężczyzny na całe życie, kobiet zdradzonych i wszystkich kobiet które były, są bądź będą w związkach.

Która część serii/ ilość części w całej serii: 1/2

Okładka: biała z czarną i czerwoną czcionką

Opis producenta/ wydawnictwa: Tytułowa zołza nie jest jędzą ani wrednym babsztylem. Zołza to kobieta niezależna, która będąc w związku z mężczyzną, nigdy nie przestaje być sobą. Ma poczucie humoru i życzliwy charakter. Nie kłamie, nie gra, nie manipuluje. Zna swoją wartość. Mówi, co myśli, i robi, co chce. Jej zadziorność pociąga mężczyzn i podnosi temperaturę związku. Dlaczego mężczyźni kochają zołzy to nieoceniona pomoc dla kobiet i świetna rozrywka. Ten zabawny poradnik, odkrywający tajemnice relacji damsko-męskich, pomoże wam ułożyć związki z mężczyznami na całkiem nowych zasadach. Zastosowanie reguł atrakcyjności przez superbabki to klucz do wspaniałej miłości.


Moja opinia: Z książką Sherry Argov spotkałam się niejednokrotnie w księgarniach czy empiku. Jednak zawsze jakoś ja mijałam, odstraszała mnie "zołza" w tytule. Bo po co czytać o zołzach skoro ja jestem miłą dziewczyną. Po przeczytaniu książki dowiedziałam się, jak wieli to był błąd. Gdy mój "ukochany" odszedł w ramach pocieszenia i szukania odpowiedzi dlaczego, wzięłam się z czytanie "Zołzy".

Pochłonęłam ją bardzo szybko. Książka jest napisana bardzo lekkim humorystycznym językiem. Bardzo ładnie opatrzona graficznie. Składa się z zasad postępowania, Wszystko jest bardzo jasno wyjaśnione i poparte przykładami. Gdy zaczynamy czytać, pewne rady wydają nam się niekonwencjonalne, bądź absurdalne. Bo całe życie wpaja się nam, że mężczyźni chcą usługujących im miłych panienek, jakie jest nasze zdziwienie gdy okazuje się inaczej. Książka jest niewielka objętościowo, więc bardzo szybko można ją przeczytać. Zmieści się również do torebki, więc można ją ze sobą zabrać i przecytać np w autobusie czy pociągu.  Rady są bardzo trafne i pomocne. Książkę polecam każdej kobiecie, starszym i młodszym, tym w długoletnich związkach i singielką. 

Plusy:
+ bardzo dobre rady
+ spojrzenie na związek z innej strony
+ humor
+ przyjemność z czytanie dzięki lekkiemu stylowi pióra autorki.


Minusy:
- brak :)

Ocena:6/6

4 komentarze: