niedziela, 11 września 2016

"Wioska morderców" - Elisabeth Herrmann - recenzja


Autor: Elisabeth Herrmann
Tytuł: "Wioska morderców"
Rok wydania: 2016 r.
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Objętość: 552 stron 
Cena: 38 zł
Gatunek literacki: kryminał/ horror
Dostępność:  Prószyński i s-ka , empik, matras, bonito


Moja opinia: Przyznam szczerze, że do przeczytania ksiażki zachęciła mnie okładka i tytuł. Przepiękna mroczna grafika i tajemniczy tytuł były bardzo zachęcające. Tak więc, kilka wieczorów spędziłam nad rozwikłaniem zagadki tajemniczego morderstwa w ogrodzie zoologicznym, u boku policjantki Saneli Bearey, psychologów Jeremiego i Brocka oraz komisarza Gehringa. Wszystko zaczyna się, gdy policjantka Sanela Beara wysłana, jest na miejsce zbrodni, któym jest ogród zoologiczny. Tajemnicza sprawa morderstwa turysty, jest niezwykle dziwna i skomplikowana. Dorosły mężczyzna został w sposób farmakologiczny pozbawiony możliwości poruszania się i rzucony do zagrody pekari, które pożarły go żywcem. Sprawa zapowiada się całkiem ciekawie, póki niejaka Charlotte Rubin przyznaje się do popełnienia zbrodni. Jednak gdyby to było takie proste, książka mogłaby siejuż zakończyć. Jednak coś tu nie gra w tej całej historii, młoda policjantka na włąsną rekę próbuje się dowiedzieć czegoś więcej o tej całej sprawie. Przy okazji irytując swojego przełożonego Gehringa. Cała sprawa nastręczy również problemów młodemu psychologowi Jeremiemu Saalerowi. A jakich? Tego Wam nie zdradzę.

Ogolnie całą ksiażkę oceniam na wielki plus. Akcja trzymająca w napięciu od początku, aż d samego końca. Ciekawa fabuła. Polecam na deszczowe, jessiene wieczory. Styl i język autorki, a także drobne smaczki bardzo przypadły mi do gustu i sprawiły, że polubiłam autorkę. Po jej książki będę sięgała bez zastanowienia, gdyż bardzo odpowiada mi to w jaki sposób pisze autorka. Z ciekawostek na temat książki i autorki, można zauważyć jej solidne przygotowanie w zakresie merytorycznym. Spostrzegłam również, że nie jest jej obce fachowe słownictwo muzyczne -którym posługuje się w jednym z rodziałów- czy choćby wiedza historyczna. Jak dla mnie książka jest świetna, polecam Wam gorąco. 



Moja ocena: 6/6

Egzemplarz recenzencki otrzymałam i bardzo dziękuję: 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz