sobota, 8 października 2016

"Śnieżny wędrowiec" - Elisabeth Herrmann - recenzja książki


Autor: Elisabeth Herrmann
Tytuł: "Śnieżny wędrowiec"
Rok wydania: 2016 r.
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Objętość: 512 stron 
Cena:  zł
Gatunek literacki: kryminał/ horror
Dostępność:  Prószyński i s-ka , empik, matras, bonito


Moja opinia: To druga książka z serii o policjantce Saneli Beary. Spodziewałam się książki podobnej do popredniej z tym, że inne sprawa do rozwiązania. A tutaj okazało się, że jest zgoła inaczej. Choć czasem przytaczane są wydarzenia z "Wioski moredrców", to jednak ksiazaka jest zupełnie inna. Poznajemy policjantkę Sanelę z innej strony, również komendant Gehring ukazuje nam swoją naturę. 

Tym razem Sanela i Gehring pochylają się nad zabójstwem małego chłopca, kórego ciało zostaje znalezione w lesie. Rozwiązanie sprawy po 4 latach nie jest łatwe, jednak nasi bohaterowie nie odpuszczają tak łatwo. Tajemnicza umowa, dziwna rodzina, sprzątaczka która nagle zostaje panią na włościach. Nic tutaj nie pasuje, ale dojśćie do prawdy nie będzie łatwe. 

Ja po przeczytaniu książki nie mogłam zasnać, cagle rozmyślałam nad wydarzeniami, które miały miejsce, jak to możliwe, że takie rzeczy mogą dziać sie obok nas. Jednocześnie zakończenie bardzo mnie zasmuciło. Bo jak to możliwe, żeby przy czytaniu kryminału prawie płakać. Współczułam bohaterom, a w szczególności Saneli. Książka wywarła na mnie duże wrażenie. Nawet większe niż poprzednia część. Mam teraz nadzieję, że wkrótce ukarze się kolejna książka o poczynaniach Saneli i Gehringa. Jeśli tak sięstanie na pewno po nią sięgnę i jak przy poprzednich będe z wypiekami na twarzy czytała o niesamowitym dochodzeniu.


Moja ocena:6 /6

Egzemplarz recenzencki otrzymałam i bardzo dziękuję: 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz