środa, 6 czerwca 2018

"Żona między nami" - Greer Hendricks, Sarah Pekkanen - recenzja

Informacje podstawowe



Autor: Greer Hendricks, Sarah Pekkanen
Tytuł: "Żona między nami"
Rok wydania: 2018 r.
Wydawnictwo: Wydawnictwo ZYSK i S-ka
Objętość: 416 stron
Cena: 30 zł
Gatunek literacki: sensacja, thriller
Dostępność:  empik, księgarnie stacjonarne,





Moja opinia


       "Żona między nami" to świetna książka, która powinna przypaść do gustu każdej kobiecie. Skąd ten dość śmiały wniosek? 
Zaczynając czytać "Żonę miedzy nami" spodziewałam się historii o zdradzonej kobiecie, która za dużo pije i nie może sobie poradzić ze utratą ukochanego. Jednak z każdą kolejną stroną widziałam, jak wielkim błędzie byłam. Bohaterka Vanessa zyskiwała, tak samo jak Nellie. Pewnie wiele kobiet czytając, będzie doskonale rozumiało co czuła bohaterka, jak trudny to był dla niej czas. Książka jest pełna niesamowitych zwrotów akcji i bardzo mnie zaskoczył taki obrót spraw. Książka jest świetnie napisana i praktycznie się ją pożera. Świetnie wykreowane postacie, pokazanie kontrastujących momentów życia kobiety (ślub i rozwód), ukazanie odmiennego postrzegania mężczyzny na każdym etapie związku. 


Lektura "Żony między nami" składnia do wielu refleksji i przemyśleń, ale również sprawia wielką frajdę czytelnikowi. Może polecić każdej kobiecie. Zdradzone kobiety zamiast kupować mdłe poradniki, lepiej kupić "żonę między nami". Jedna z lepszych książek dla kobiet, które ostatnio miałam okazję czytać. Czy ma jakieś wady? Owszem, nie ma na razie kolejnych części :)

Plusy/ minusy:


+ świetna rozrywka, przyjemnie się czyta
składnia do refleksji
+ ukazuje kobietę na różnych etapach związku i jej zmianę 

Ocena:8/10




Za egzemplarz i możliwość przeczytania dziękuję:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz