wtorek, 9 lutego 2021

"Tajemnice hoteli Dubaju" - Marcin Margielewski - recenzja

 


Informacje podstawowe


Autor: Marcin Margielewski
Tytuł: "Tajemnice hoteli Dubaju"
Rok wydania: 2020 r.
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Objętość:  336 stron
Cena:  38,00 zł
Gatunek literacki: literatura faktu, biografia
Dostępność: Prószyński i S-ka, empik, matras, księgarnie stacjonarne,



Moja opinia

      Po przeczytaniu książki "Byłam arabską stewardessą" od razu po otrzymaniu książki "Tajemnice hoteli Dubaju" zabrałam się za jej czytanie. Wiedziałam już, że zarówno tematyka, jak i styl autora bardzo mi odpowiadają. Jednak tematyka była zgoła inna. Tym razem Marcin Margielewski zabiera nas do hotelu i pokazuje od kuchni, jak wygląda praca dla szejków w jednym z najbardziej luksusowych hoteli Dubaju. 
       Jak można przypuszczać szejkowie mający nieograniczoną ilość pieniędzy i nieograniczone możliwości, będą mieli równie ekstrawaganckie zachcianki, jak swoje życie. Jednak to co przedstawił nam konsjerż, który opowiada nam o wszystkich wydarzeniach, przekracza nasze wyobrażenia. Niektóre z historii są niezwykle zabawne lecz większość może zatrwożyć czytelnika swoim okrucieństwem czy też niesamowitością. 
        Książkę czyta się przyjemnie, język jest przystępny dla każdego czytelnika. Pojęcia i słowa związane z kulturą arabską są opatrzone przypisami i wyjaśnione przez autora. Stanowi to dodatkową wartość książek, gdyż możemy się dowiedzieć wiele o kulturze arabskiej. 


Ocena:10/10


Za egzemplarz i możliwość przeczytania dziękuję:



2 komentarze: