czwartek, 21 sierpnia 2014

Kallos - Nawilżająca maska do włosów z algami- Recenzja

Stosowanie: nałożyć na umyte włosy i spłukać po 5-10 minutach. Ja stosuje jąprzed umyciem.

Przeznaczenie (dla kogo): dla osób które potrzebują nawilżenia włosów, regeneracji. Przeznaczony dla osób z włosami suchymi i zniszczonymi, które potrzebują witamin i wygładzenia.

Właściwości: nawilżające, odżywcze,

Konsystencja: biała gęsta maź, którą łatwo rozprowadzić na włosach

Zapach: nie ma wyrazistego zapachu

Opakowanie: okrągły plastikowy słój, odkręcany, z jasnozieloną etykietką

Wydajność: bardzo duża

Pojemność: 1l

Cena: 9,99zł 

Dostępność:  ekspert-kosmetyki (klik)

Moja opinia: Maseczka jest bardzo dobra. Nawilża i odżywia włosy. Włosy bardzo dobrze się układają i są bardziej wygładzone. Zapach nie jest intensywny, więc nie jest ani przyjeny ani też drażniący. Maseczka ma typowe dla Kallosa litrowe słoje. Jeśli ktoś nie lubi innych maseczek Kallosa o słodkim zapachu to ta powinna przypaść wam do gustu. Zalecam sotsować przed myciem. Nalożyć maseczkę na kilkanaście minut, później spłukać a następnie umyć włosy, lub trzymaćna włosach dłużej po umyciu. Maseczka bedzie miała wtedy więcej czasu na działanie.

Plusy:
+ cena,
+ działanie( nawilżenie i odżywienie włosów),
+ wydajność.

Minusy:
- jak dla mnie to brak zapachu,


Ocena: 4/6

Czy kupię ponownie: raczej nie. Wolę słodko pachnące maski, ale jeśli ktoś woli łagodne zapachy to maseczka przypanie mu do gustu. 

7 komentarzy:

  1. Jeśli działa na włosy, to zapach może być byle jaki dla mnie, wążne aby działąła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A próbowałaś bananowej? Ta to dopiero pachnie! Algową mam w zapasach i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz ją widzę ale czuję się zachęcona.

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba jakaś nowość, bo jeszcze jej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta maska! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ta wersję mleczną i bardzo ją lubię tej jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wprost mleczną maskę tej marki, zwłaszcza w połączeniu ze spiruliną daje niesamowity efekt na włosach.

    OdpowiedzUsuń