piątek, 22 sierpnia 2014

My secret- Wysuszacz i nabłyszczacz lakieru - recenzja

My secret- Wysuszacz i nabłyszczacz lakieru


Wysuszacz dostałam na spotkaniu blogerek. Nie liczyłam, że jakiś produkt w magiczny sposób w sekundę wysuszy mi paznokcie. Tak przeleżał jakiś czas w mojej kosmetyczce, do czasu aż w szybkim tępie przygotowywałam się do sesji ślubnej. Do wyjścia miałam pół godziny i świeżo pomalowane paznokcie. Pomyślałam a co mi szkodzi wypróbuję...


Stosowanie: jedną kroplę wycisnąćna pomalowany lakierem paznokieć

Przeznaczenie (dla kogo): dla osób które potrzebują bardzo szybkiego schnięcia lakieru

Właściwości: wysuszające i nabłyszczające

Konsystencja: przezroczysta ciecz

Zapach: brak

Opakowanie: okrągły plastikowy pojemniczek z pipetą w zakrętce

Wydajność: duża ( aczkolwiek zależy od częstości użycia- moja częstość to raz w tygodniu)

Pojemność: 8ml

Cena: 8,99zł 

Dostępność:  drogerie Natura

Moja opinia: Dla mnie to magiczny kosmetyk który pokochałam. Nie luię siedzieć i nic nie robić a suszenie paznokci dla mnie trwa za długo i zawse gdzieś zachaczę. Wystarczy kropelka na paznokiec, 3 sekundy i są suche. 

Plusy:
+ szybkość działani

Minusy:
- cena,
- pojemność,


Ocena: 6/6

Czy kupię ponownie: oczywiście, że tak

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie niecałe 9 zł za taki produkt to nie jest cena wygórowana, zależy jeszcze jak z wydajnością. Osobiście używam Seche Vite i jestem z niego bardzo zadowolona, a na półce już czeka wysuszacz w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ogromną fanką przyspieszaczy gdyż nigdy nie mam czasu aby wyschnęły moje pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj go użyłam pierwszy raz i jestem zadowolona z efektu, trochę tłusty ale co tam, lakier suchy w mig :-)

    OdpowiedzUsuń