poniedziałek, 8 września 2014

Soraya I Love You


Każda kobieta wie, że znalezienie idealnego podkładu nie jest łatwe. Ja również długo szukałam idealnego dla siebie. Aż w końcu znalazłam podkład Soraya- Profesjonalna szkoła makijażu nr 01. Byłam nim zachwycona. Idealnie krył, kolor był idealnie dopasowany do mojej jasnej karnacji, nie powodował żadnych podrażnień, ani uczuleń, a na dodatek kosztował tylko 9,90 zł. Czego chcieć więcej. Gdy zaczęłam widzieć, że mój ulubieniec już się kończy zaczęłam poszukiwać go w drogeriach. Na moje nieszczęście nigdzie go nie było i już nie ma :(
I znowu zaczęłam poszukiwania. Oczywiście szukałam czegoś tej samej marki. Drogą dedukcji, skoro jeden podkład ich mi pasował, to inny też może. Tak do mojego koszyczka wpadł podkład Soraya- Studio Cover 02- ciepły beż. Jakie było moje zaskoczenie gdy w domu wypróbowałam go. Idealnie krył, kolor świetny, a na dodatek wygładza i nawilża moją skórę. Cena to 9,99 zł. Jestem pełna uznania dla marki Soraya za zrobienie idealnego podkładu.

3 komentarze:

  1. Miałam do czynienia tylko z tym HD z Sorayi i niestety najjaśniejszy kolor był dla mnie zdecydowanie za ciemny. Tego, o którym piszesz nie widziałam nigdy, ale jeśli jest taki dobry to muszę zerknąć na niego w drogerii, a nuż i mi przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie,że się u Ciebie sprawdziły te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubię ich żel do hig.int.dla kobiet aktywnych :)

    OdpowiedzUsuń