czwartek, 11 lutego 2016

"AlphaFemale" - Mateusz Grzesiak - Recenzja


Autor: Mateusz Grzesiak

Tytuł: "AlphaFemale"

Rok wydania: 2011 r.

Wydawnictwo: Sensus

Objętość:  175 stron

Cena: 32,90 zł

Gatunek literacki:  poradnik, poradnik psychologiczny,

Dostępność: Sensus.pl empik, matras, selkar, księgarnie stacjonarne

Opis wydawnictwa: Karolinajest zniewalająco piękna. Nie dba o "idealne" wymiary i ma kilka kilogramów "za dużo". Lubi siebie. Po prostu. Nie dlatego, że jest jakaś. Nie potrzebuje tego. Według niej liczą się zaufanie, siła i wiara. W siebie.Beata ma świetną rodzinę. Nauczyli się z partnerem, w jaki sposób łączyć karierę i życie zawodowe w ramach szczęśliwych relacji, nic nie tracąc. Kobiety często zapominają o swojej tożsamości, gdy wychodzą za mąż. Beata wie, że można inaczej.
Kaśka zarządza dużą firmą i na firmowych spotkaniach patrzy w twarze kilkuset osób. Wyrosła już z pokazywania, że jest bardziej męska niż jej koledzy po fachu. Swoje umiejętności i wiedzę wykorzystuje, by zdobyć zaufanie ludzi. Prawdziwy lider nigdy nie zmusza, ale proponuje.

Te kobiety łączy coś ważnego. Wszystkie są AlphaFemale.
  • Dowiedz się, jak myślą faceci i jak zyskać klucze do ich umysłów, rozwijając swoją inteligencję płciową.
  • Zbuduj swoje życie, bezpieczeństwo i wolność w oparciu o siebie samą, a nie zakupy albo opinię męża.
  • Zrozum dynamikę związków, by realizować się w szczęśliwej relacji na zawsze i wiedzieć, kiedy, w kogo i ile warto inwestować.
  • Nigdy więcej rozczarowań i bólu w relacji z partnerem — poznaj Wasze prawdziwe potrzeby i realizuj je.
  • Zacznij uwodzić jako kobieta mądra i efektywna, która wie, jak nauczyć partnera czuć i widzieć więcej niż tylko kobiece oczy, usta i kształty.
To druga edycja AlphaFemale, bo udało mi się "skobiecieć" przez ostatnie lata terapii i spotkań z kobietami różnych kultur, wieków i opowieści. Dodatkowy rozdział o kobiecych błędach to perełka — ustrzeże Cię przed wieloma zawodami i zbuduje wiele dobrego w Twoim myśleniu.




Moja opinia: Myślałyście, że książka"Dlaczego mężczyźni kochają zołzy" jest świetna i przełomowa? "AlphaFemale" jest o wiele lepsze. Bo kto wie lepiej jak patrzą na kobiety mężczyźni, niż oni sami. Matusz Grzesiak zrobił coś czego kobiety potrzebowały. Pokazał nam sposób w jaki widzą nas mężczyźni, jak myślą i jak rożni się nasze postrzeganie różnych sytuacji. 

Mateusz Grzesiak jest coachem i trenerem personalnym .Zna 8 języków i prowadzi szkolenia w Polsce jak i poza jej granicami. Zajmuje się rozwojem osobistym, motywacją i sztuką wpływu neurolingwistycznego. Pokazuje ludziom, jak programować swój mózg, aby osiągnąć to czego chcemy, aby być lepszą wersją siebie. Swoją ideą zaraża ludzi i zmienia ich życie.

Ja po raz pierwszy zetknęłam się z nazwiskiem Grzesiak, podczas rozmowy z moim przyjacielem na temat "ideału kobiety" i manipulacji. Posłał mi filmik z przemową Grzesiaka i wszystko się zaczęło. Nie mogłam się doczekać, kiedy będę mogła przeczytać jego książkę. Dzięki Wydawnictwu Sensus otrzymałam taką możliwość, za co jestem im bardzo wdzięczna :)

Książka porusza tematy psychologi męskiej i kobiecej, ich spojrzenia na związek i na płeć przeciwną. Mateusz wychodzi z bardzo ciekawą teorią orbit, która wielu parą może pomóc. A co ważniejsze, może pomóc kobietą, które szukają partnera. Nie rozumiesz czemu mężczyzna rzucił Cię dla innej, gorszej? Matusz zna odpowiedź.

Książka jest pisana językiem przystępnym dla zwykłego odbiorcy. Bardzo lekki styl pisania pozwala na wręcz pochłonięcie książki. Ja miałam problem się od niej oderwać, choć przede mną były ważne egzaminy. Nie mogłam sobie odmówić przyjemności przeczytania tej wspaniałej książki. Dzięki niej wiele zrozumiałam i wiele się nauczyłam. Lecz książka ma jedną wadę... za szybko się skończyła. To jedna z tych książek, po przeczytaniu której czujesz niedosyt, chcesz jeszcze. Dlatego myślę, iż moje obcowanie z Grzesiakiem nie skończy się na jednej książce :) Polecam ją wszystkim! Nawet panowie powinni po nią sięgnąć, aby zrozumieć nasz kobiecy sposób myślenia.

Ocena:6/6



Egzemplarz recenzencki otrzymałam i bardzo dziękuję: 


2 komentarze: