poniedziałek, 1 sierpnia 2016

"Psychologia relacji, czyli jak budować świadome związki z partnerem, dziećmi i rodzicami." - Mateusz Grzesiak - recenzja


Autor: Mateusz Grzesiak
Tytuł: "Psychologia relacji, czyli jak budować świadome związki z partnerem, dziećmi i rodzicami."
Rok wydania: 2015 r.
Wydawnictwo: Sensus
Objętość:  304 stron
Cena: 39,90 zł
Gatunek literacki:  poradnik, poradnik psychologiczny,
Dostępność: Sensus.pl , empik, matras,, księgarnie stacjonarne


Kolejny poradnik Mateusza Grzesiaka, który miałam okazję przeczytać, jest o psychologi relacji. Tym razem Mateusz pochyla się nad problemem związków i relacji między partnerami, rodzicami a dziećmi, czy między osobami, które dopiero się spotykają.W typowy dla siebie sposób przedstawia nam relacji między członkami rodziny i tym jaki mają wpływ na nasze życie czy związki. Zwraca uwagę na ciekawy problem, jak wychowanie może wpłynąć na nasze relacje z partnerem, czy związki.

Książka ma bardzo przyjemną szatę graficzną, podział jest logiczny i klarowny. Książka zawiera wiele tabelek i ćwiczeń, które powinno się wykonać razem z partnerem. Ja pominęłam ćwiczenia, bo na razie nie mam potrzeby ich wykonywać. Książkę oceniam dobrze. Kilka zagadnień było nowych i ciekawych, ale poprzednie książki bardziej do mnie przemawiały.


Ocena:4/6



Egzemplarz recenzencki otrzymałam i bardzo dziękuję: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz