poniedziałek, 29 stycznia 2018

Podkład w płynie All day - H&M - recenzja



Informacje podstawowe


Firma: H&M
Nazwa: Podkład w płynie All -day
Pojemność:  30ml
Cena: 39,90 zł
Rodzaj skóry: każda
Mój odcień: alabaster
Dostępność: h&m








Moja opinia

  Poszukiwanie idealnego podkładu, jest jak szukanie idealnej małej czarnej. Długie, mozolne i nie nie trudno znaleźć ten ideał. Metodą prób i błędów w końcu trafiamy na coś co możemy zaakceptować, jednak do ideału nie zawsze docieramy. Polki o słowiańskiej urodzie, mają bardzo bladą skórę, do której trudno dobrać odpowiedni odcień podkładu. A gdy jeszcze oksydują to już prawdziwy koszmar. I my biedne bladziochy, borykamy się z poszukiwaniami niczym Schelock Holmes.

    Po obejrzeniu filmiku Maxineczki o kosmetykach z H&M byłam zaintrygowana nimi. Postanowiłam zaufać ekspertce i skorzystać z promocji, więc zamówiłam najjaśniejszy podkład. Niestety w sklepach stacjonarnych w mojej okolicy nie było większości kosmetyków. No cóż... Jednak do rzeczy. Podkład jest w plastikowej, bardzo leciutkiej buteleczce z pompką, co jest wygodne przy aplikacji. Opakowanie jest próżniowe, więc mamy pewność, że nic się nie zmarnuje. Dla mnie to duży plus. Kolor nie oksyduje ( nie ciemnieje). Podkład jest bardzo lekki, nie obciąża i nie zapycha skóry. Jest niemal niewyczuwalny. Krycie jest dość dobre, jednak cera wygląda naturalnie. Podkład długo się utrzymuje. Cena nie odbiega od podkładów drogeryjnych. Jedyne do czego mogę się przyczepić to dostępność, gdyż nie jest dostępny w każdym sklepie. Jednak będzie on teraz gościł w mojej kosmetyczce stale. Dla mnie idealny. Polecam spróbować i polować na promocje :)
       

Plusy/minusy:

+ duża wydajność,
+ jasny odcień, (idealny dla bladych)
+ lekki i nie zapychający
+ cena

- dostępność


Ocena:10/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz