Tytuł: " Kreatywni w biznesie"
Rok wydania: 2015 r.
Wydawnictwo: MT Biznes
Objętość: 320 stron
Cena: 33,92 zł
Gatunek literacki: psychologia, poradnik, poradnik biznesowy, zarządzanie
Dostępność: MT Biznes, empik, matras,, księgarnie stacjonarne
Opis wydawnictwa: We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych.
Prof. Jan Fazlagić specjalizuje się w zarządzaniu wiedzą, zrealizował ponad 40 projektów badawczych, był stypendystą Komisji Europejskiej Marie Curie Research Fellow oraz Komisji Fulbrighta, wykłada na uczelniach krajowych i zagranicznych, jest autorem 10 monografii naukowych oraz ponad 200 innych publikacji.
Autor wyjaśnia, czym jest kreatywność, jak wykorzystać ją w biznesie i jak zarządzać firmą kreatywną.
Książka zawiera wiele ciekawych przykładów ze świata i z Polski praktycznego wykorzystania kreatywności w biznesie.
Polskiego czytelnika zainteresują przede wszystkim przykłady polskich firm, które postawiły na kreatywność –
i wygrywają.
Książka łączy ciekawą narrację z elementami poradnika zarówno dla pracodawców, jak i pracowników.Książka zawiera wiele ciekawych przykładów ze świata i z Polski praktycznego wykorzystania kreatywności w biznesie.
Polskiego czytelnika zainteresują przede wszystkim przykłady polskich firm, które postawiły na kreatywność –
i wygrywają.
Prof. Jan Fazlagić specjalizuje się w zarządzaniu wiedzą, zrealizował ponad 40 projektów badawczych, był stypendystą Komisji Europejskiej Marie Curie Research Fellow oraz Komisji Fulbrighta, wykłada na uczelniach krajowych i zagranicznych, jest autorem 10 monografii naukowych oraz ponad 200 innych publikacji.
Kreatywność to obecnie jedna z najbardziej pożądanych cech przez pracodawców. Jednak jak być kreatywnym pracownikiem? Czy da się być kreatywnym, gdy nad nami stoi szef i ulegamy presji czasu? Jan Falzagić odpowiada na te pytania. Stworzył on moim zdaniem podręcznik kreatywności. Nadaje się zarówno dla osób, które chcą pracować kreatywnie, ale również dla pracodawców, którzy chcą mieć kreatywnie pracujący zespół. Korzystając z własnego doświadczenia oraz różnego rodzaju teorii autor, autor kro po kroku przeprowadza nas przez pojęcie kreatywności i sposoby jej uaktywniania. Rozprawia się on z różnego rodzaju mitami i odpowiada na wiele pytań, które zadawali mu uczestnicy szkoleń. Dzięki temu zostaje rozwiane wiele nurtujących nas kwestii.
Książka nie zawiodła mnie. Zawiera wszystkie niezbędne informacje poparte przykładami z życia codziennego. Autor pisze w sposób logiczny, zrozumiały dla przeciętnego odbiorcy. Nie używa on wysublimowanego słownictwa, a trudne pojęcia są od razu tłumaczone. Wprowadzonych jest wiele ciekawostek i cytatów z różnych dziedzin, takich jak: historia, fizyka czy kultura popularna.Książka podzielona jest na rozdziały, a po każdym z nich wymieniona jest literatura, z której autor korzystał, co również uważam za duży plus. Nie zgadzam się z niektórymi stwierdzeniami, czy pomysłami autora lecz całość oceniam bardzo dobrze i na wielki plus. Książka jest przystępna dla każdego, więc jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o kreatywności to warto po nią sięgnąć.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz