piątek, 4 sierpnia 2017

"Myszy i ludzie" - John Steinbeck - recenzja

Informacje podstawowe


Autor: John Steinbeck
Tytuł:  "Myszy i ludzie"
Rok wydania: 2012 r.
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Objętość:  120 stron
Cena: 25 zł
Gatunek literacki: 
Dostępność: empik, matras, księgarnie stacjonarne,









Moja opinia

       Książkę zakupiłam dość przypadkowo, gdyż brakowało mi kilku złotych do darmowej wysyłki, więc postanowiłam kupić coś co wszyscy zachwalają. Tak w moje ręce wpadła książka "Myszy i ludzie". Z opinii i recenzji na lubimyczytać, można wnioskować, iż jest to książka przełomowa, bardzo głęboka i dająca do myślenia. Dla mnie super, w końcu coś odkrywczego. Od razu po otwarciu paczki z książkami postanowiłam ją przeczytać, gdyż jest chudziutka, a 120 stron można przeczytać raptem w godzinę. Po skończonej lekturze, pojawiło się jedno pytanie "serio?". Przeczytałam więc kilka recenzji na LC i nadal dziwię się czym się tu zachwycać. To nie ma w sobie żadnej głębi, ani większego przesłania dla ludzkości.  Jest jednak jeden plus tej lektury, widzę teraz, jak mocno zachwalana książka może okazać się słaba. Widać tutaj doskonale, różnorakie spojrzenie ludzi na daną książkę, co wynika z doświadczenia czytelniczego, jak i życiowego. 

Ocena:2/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz