wtorek, 21 listopada 2017

"Kawa. Instrukcja obsługi najpopularniejszego napoju na świecie" - Ika Graboń- recenzja


Informacje podstawowe

Autor: Ika Graboń
Tytuł:  "Kawa. Instrukcja obsługi najpopularniejszego napoju na świecie"
Rok wydania: 2017 r.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte
Objętość:  400 stron
Cena: 27,93 zł
Gatunek literacki: poradnik
Dostępność:  empik, matras, księgarnie stacjonarne









Moja opinia


          Książka na którą czekałam z niecierpliwością. Marzyłam o niej. Książka zapowiadała się bardzo ciekawie i jest o czymś co uwielbiam, czyli kawie. Kiedy dzięki uprzejmości wydawnictwa Otwartego, otrzymałam swój egzemplarz, cieszyłam się niczym dziecko na Mikołaja. Moja wymarzona książka i to tak pięknie oprawiona. Gdy zaczęłam ją czytać, pochłonęłam ją bardzo szybko i byłam wręcz zdumiona, jak mało wiem o kawie. Każda kolejna strona odkrywała przede mną nieznane tajniki baristów i magię, którą kryje małe ziarenko kawy. Ika Graboń jest czarodziejką. Czaruje czytelnika słowem i oprowadza go, po świecie kawy. Autorka funduje nam swego rodzaju wycieczkę szlakiem kawy, od ziarenka, do pysznego kubka kawy. Czytając książkę możemy dowiedzieć się jaki powinien być smak kawy, jak smakuje kawa z różnych stron świata, jak parzyć kawę, czego używać. Istne kompendium wiedzy na temat kawy. Jednak nie mogę pominąć pracy grafików. Książka to istne arcydzieło graficzne i wydawnicze. Twarda oprawa, materiałowy grzbiet, papier albumowy i cudownie zaprojektowana każda strona.
Jeśli nie masz pomysłu na prezent świąteczny, a znasz jakiegoś kawosza, to ta książka, będzie idealnym pomysłem. Warto ją kupić i mieś w swojej biblioteczce. Obowiązkowa pozycja dla miłośników kawy.



     




Ocena:9/10



Za egzemplarz recenzencki dziękuję:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz